SĄLYGOS IR TAISYKLĖS

Paskutinį kartą atnaujinta: 2023-04-07

Prašome atidžiai perskaityti šias naudojimo sąlygas („Sąlygos“, „Naudojimo sąlygos“) prieš naudodamiesi http://laki.lt svetaine („Paslauga“), kurią valdo Laki („mes“, „mus“ arba „mūsų“).
Prisijungdami prie Paslaugos ar naudodamiesi ja sutinkate laikytis šių sąlygų, todėl prašome jas atidžiai perskaityti.

Naudojamos Sąvokos

Pardavėjas – „Laki“ („mes”, „mus” arba „mūsų”), individualios pažymos nr. 1229035, veiklą vykdantis asmuo: Rokas Šidlauskas, registracijos adresas: V. Kudirkos g. 31, LT-77179 Šiauliai.

Vartotojas (pirkėjas) – bet kuris fizinis ar juridinis asmuo, kuris naudojasi elektronine parduotuve, užsako ir (ar) perka prekes.

Paslaugos/Prekės – visos https://laki.lt klientui teikiamos paslaugos ir prekės.

Kitos šioje Privatumo politikoje vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatyme.

1. Autorinė Nuosavybė

Paslauga ir jos originalus turinys bei funkcijos yra išskirtinė Laki nuosavybė. Bet koks puslapio turinio naudojimas yra draudžiamas be Laki sutikimo.

2. Užsakymo Patvirtinimas

Atlikus užsakymą, į Pirkėjo nurodytą el. pašto adresą bus išsiųstas užsakymo patvirtinimas, todėl darant užsakymą labai svarbu nurodyti teisingą el. pašto adresą.

Po Prekių pristatymo, į nurodytą el. pašto adresą gausite pranešimą apie paslaugos įvykdymą.

Jeigu bent vieno iš aukščiau paminėtų laiškų negavote, prašome susisiekti info@laki.lt

3. Pristatymas

Laki nėra atsakingas už neteisingai pateiktą pristatymo informaciją, todėl prieš atliekant užsakymą Pirkėjas privalo įsitikinti, kad visi pristatymui reikalingi duomenys (vardas ir pavardė, tel. numeris, adresas) yra įvesti tinkamai ir teisingai. Laki taip pat neatsako už transportavimo metu padarytą žalą.

Laki nėra atsakingas už prekių pristatymo termino pažeidimą, jeigu prekės pirkėjui nepristatomos arba pristamomos ne laiku dėl pirkėjo kaltės.

Pristatymo būdai, terminai bei kainos yra nurodytos skiltyje “Pristatymas”.

4. Mokėjimai

Laki nekaupia jokios bankinės informacijos. Visi mokėjimų pavedimai yra valdomi mokėjimo paslaugų tiekėjų, kurie užtikrina jų saugumą bei standartų atitikimą.

5. Prekių Grąžinimas

Kokybiškos nepersonalizuotos prekės gali būti grąžinamos/keičiamos per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos.
Prieš keičiant ar grąžinant prekę, Pirkėjas privalo mus informuoti apie tai info@laki.lt nurodant užsakymo numerį. Grąžinamoje siuntoje turi būti pridėta užpildyta grąžinimo forma, kurią gausite pateikę prašymą. Siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.

Atkreipkite dėmesį, jog prekės nėra priimamos atgal arba keičiamos, jei buvo sugadintos, prarado prekinę išvaizdą, buvo naudojamos, nebeturi originalios pakuotės.

Pinigai už prekes grąžinami bankiniu pavedimu ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prekių grąžinimo Pardavėjui.

Kokybiškos personalizuotos ir pagal užsakymą pagamintos prekės negrąžinamos ir nekeičiamos pagal CK 6.228-10 str.

Brokuotos ar nekokybiškas prekės gali būti grąžinamos arba keičiamos į naujas.
Prieš keičiant ar grąžinant prekę, prašome informuoti mus apie tai info@laki.lt nurodant užsakymo numerį ir pateikiant tą įrodančias nuotraukas bei trumpą aprašymą. Gavę jūsų pranešimą, mes jus informuosime apie priimtą sprendimą ir tolimesnę grąžinimo eigą.

Prekės nėra grąžinamos jeigu užsakymas buvo įvykdytas neteisingai dėl pirkėjo kaltės (neteisingai įvesta graviravimo informacija, pasirinktas neteisingas simbolis ir pan.).

6. Nuorodos į Kitas Svetaines

Mūsų puslapyje gali būti nuorodų į trečiųjų šalių svetaines arba paslaugas, kurios nepriklauso Laki arba jos nekontroliuoja.

Laki nekontroliuoja ir neprisiima atsakomybės už bet kokių trečiųjų šalių svetainių ar paslaugų turinį, privatumo politiką ar praktiką. Be to, pripažįstate ir sutinkate, kad Laki nėra tiesiogiai ar netiesiogiai atsakingas arba atsakingas už bet kokią žalą ar nuostolius, padarytus ar tariamai atsiradusius dėl bet kokio tokio turinio, prekių ar paslaugų naudojimo arba pasikliovimo jais bet kuriose tokiose interneto svetainėse ar paslaugose arba per jas.

Primygtinai rekomenduojame perskaityti bet kokių trečiųjų šalių svetainių ar paslaugų, kuriose lankotės, sąlygas ir privatumo politiką.

7. Reglamentuojantys Teisės Aktai

Šios sąlygos taikomos ir aiškinamos pagal Lietuvos įstatymus, neatsižvelgiant į jų kolizines nuostatas.

Mūsų nesugebėjimas įgyvendinti bet kokios šių Sąlygų teisės ar nuostatos nebus laikomas tų teisių atsisakymu. Jei kurią nors šių Sąlygų nuostatą teismas pripažins negaliojančia arba neįgyvendinama, likusios šių Sąlygų nuostatos liks galioti.

8. Pakeitimai

Pasiliekame teisę savo nuožiūra bet kuriuo metu keisti arba pakeisti šias Sąlygas. Jei peržiūra yra reikšminga, stengsimės apie tai pranešti bent prieš 30 dienų iki naujų sąlygų įsigaliojimo. Kas yra esminis pakeitimas, nuspręsime savo nuožiūra.

Tęsdami prieigą arba naudodami mūsų paslaugą po to, kai šie pakeitimai įsigalios, sutinkate laikytis pakeistų sąlygų.

Susisiekite Su Mumis

Jei turite klausimų dėl šių sąlygų, susisiekite su mumis info@laki.lt

Pirkinių krepšelis